قاطی پاتی

لوازم یدکی ماشین چینی

یکی از بزرگ ترین و مهم ترین صنایع جهان که توانسته اشتغال زیادی ایجاد نماید صنعت درآمدزا و پول زای تولید اتومبیل و همچنین تولید قطعات یدکی اتومبیل است. هر اتومبیل از صدها قطعه گوناگون ساخته شده است که هر کدام از این قطعه ها به نوبه خود اشتغال زیاد چه در مرحله تولید و چه در مرحله نگه داری ایجاد می کنند.

 

یکی از مهم ترین قطعات و سیستم های موجود در اتومبیل سیستم خنک کننده موتور است. همان طور که می دانید بازده موتور احتراقی در بهترین حالت ٢۵ درصد است و مابقی این انرژی به صورت گرما اتلاف می شود.

 

خرید لوازم یدکی بدنه چری

 

 

این انرژی گرمایی ایجاد شده دمایی به اندازه ٧٠٠ درجه سانتی گراد ایجاد می کند که این دمای بالا اگر کاهش پیدا نکند می تواند آسیب های جبران ناپذیری به موتور و همچنین سایر قطعات اتومبیل وارد کند و حتی ممکن است خطرات جانی هم به دنبال داشته باشد و موجب انفجار خودرو گردد. از این رو برای تمامی اتومبیل ها یک سیستم خنک کننده تعبیه شده است که هر خودرو سیستم خنک کننده مخصوص به خود را دارا است اما در اغلب موارد کلیت این سیستم ها یکی است.

 

لوازم یدکی چری آریزو 5

در حالت کلی ساز و کار سیستم خنک کننده بدین شکل است که آب از طریق لوله های مخصوصی از رادیاتور به موتور وارد می شود و بر اثر تعادل گرمایی ایجاد شده بین بدنه داغ موتور و آب خنک، دمای موتور کاهش می یابد و دمای آب افزایش یافته و باز به رادیاتور باز می گردد.

 

رادیاتور این آب گرم را خنک می کند و دوباره به موتور باز می گرداند. اگر دمای آب خیلی زیاد باشد فن رادیاتور روشن می شود تا فرآیند خنک شدن آب اتومبیل را تسریع بخشد. سیستم خنک کننده یکی از مهم ترین و حساس ترین سیستم های موجود در اتومبیل است که باید همیشه به طور مرتب چک شود و باید هر بار قبل از شروع به کار اتومبیل میزان آب آن را چک کرد.

 

فروشگاه لوازم یدکی ماشین

 

 

یکی دیگر از قطعات مهم هر اتومبیل آینه ها هستند. آینه ها به ما کمک می کنند تا بتوانیم دید وسیع تری از اطراف خود در هنگام رانندگی داشته باشیم و به این وسیله از بروز حوادث و تصادفات جلوگیری می کنند. قبلا آینه ها به طور دستی تنظیم می شدند اما امروزه با کمک پیشرفت تکنولوژی تنظیم آینه های خودرو کاملا به صورت برقی انجام می گردد.

 

 

 

امروزه و با پیشرفت روز افزونی که در صنعت اتومبیل سازی شاهد هستیم هر روز قطعه و سیستم جدیدی به اتومبیل ها اضافه می شود و ماشین های پیشرفته تری به بازار عرضه می شوند.

 

خرید لوازم یدکی چری آریزو 5

یکی از پیشرفته ترین این اتومبیلها، خودروی چینی و با کیفیت چری آریزو ۵ است که حاصل تلاش و طراحی مهندسان شرکت چری اتومبیل چین است. چری آریزو ۵ در عین کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی هم برخوردار است که همین امر چری آریزو ۵ را به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین اتومبیل های تولید شده در چین مبدل ساخته است.

 

منبع : ماشین نیوز - رویال یدک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی