قاطی پاتی

طرز تهیه ژله قالبی گل لاله شیک مجلسی

طرز تهیه ژله قالبی گل لاله شیک مجلسی

ژله قالبی گل لاله دسری بسیار شیک و مجلسی هست و مناسب مهمانی ها و مجالس است .این ژله علاوه بر خوشمزه بودن طرز تهیه آسانی نیز دارد.برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته انواع ژله ، از سایت مجله آشپزی کوک مستر مقالات بیشتری را مشاهده نمایید.امروز به آموزش این ژله می پردازیم .با ما همراه باشید.

مواد لازم:
ژله آناناس نصف بسته

ژله (قرمز یا صورتی) نصف بسته

ژله کولا 1بسته

ژله سبز نصف بسته

یک و نیم لیوان شیر

یک و نیم لیوان آبجوش

کمتر از یک لیوان آب سرد

قالب گل لاله

ژله قالبی گل لاله

ژله قالبی گل لاله

طرز تهیه :
ابتدا ژله آناناس و ژله انار و ژله سبز و هرکدام جداگانه با نصف لیوان آب جوش قاطی کردم و بعد از سردشدن کامل به شان نصف لیوان شیر اضافه کردم اول گل ها را  با ژله قرمز یا صورتی پر کردم گذاشتم یخچال تا بسته شود بعد برگ را با ژله سبز  پر کردم گذاشتم یخچال بعد ساقه ها را با ژله سبز پر کردم و گذاشتم سفت شود،سپس ژله کولا را با 1لیوان آب جوش قاطی کردم و کمتر از 1 لیوان آب سرد به آن اضافه کردم و توی قالب ریختم و وقتی سفت شد به ترتیب باقیمانده ژله ها را در قالب ریختم و گذاشتم در یخچال تا خوب بسته شود.به این ترتیب ژله قالبی گل لاله آماده سرو می شود.

امیدوارم ژله قالبی گل لاله را درست کنید و از خوردنش لذت ببرید.

منبع: cookmaster.ir

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی