قاطی پاتی

ساخت مجسمه های سفالی با پرینتر سه بعدی

ساخت اشیا و لوازم خانگی با پرینت سه بعدی شاید نادرترین ساخته ها و تولیدات پرینتر سه بعدی باشند اما علاقه مندان به طراحی خلاقانه در این قدم هم پیشتاز خواهند بود.مهم نیست که هدف استفاده از پرینتر سه بعدی تولید یک قطعه کوچک الکترونیکی باشد و یا تکمیل پروژه ساخت یک ماشین پرسرعت مهم این است که تکنولوژی شگفت انگیز پرینتر سه بعدی در هر عرصه پیشتاز خواهد بود.

ساخت ظرف با پرینتر سه بعدی

ساخت ظرف و مجسمه سفالی با پرینتر سه بعدی

با پرینتر سه بعدی مجسمه ها و لوازم سفالی چاپ کنید

تا پیش از این ساخت اعضای مصنوعی بدن انسان با پرینتر 3 بعدی یکی از بارزترین و پیچیده ترین محصولات تولید شده توسط چاپگرهای سه بعدی بود اما به مرور ساخت ساختمان در مدت زمان کوتاه و تولید مجسمه های سفالی هم به این هایلایت شده های محصولات پرینت سه بعدی اضافه شدند.
ساخت مجسمه سفالی با پرینتر سه بعدی

جزئیات ساخت مجسمه سفالی با پرینتر سه بعدی

درمیان مواد و متریال اولیه استفاده شده توسط پرینترهای سه بعدی برای تولید و ساخت محصول هنوز خاک رس به اندازه ای که باید مورد استفاده قرار نگرفته است اما برخی از طراحان ادعا می کنند که به صورت اختصاصی از این مواد برای تولید محصولات پرینتر سه بعدی بهره برده اند.
برای تولید و ساخت مجسمه و محصولات سفالی با چاپگرهای سه بعدی نیاز به یک برنامه بود که توسط مرکز پرینت دانشگاهی در غرب انگلستان طراحی شد. نام این برنامه Argillasys است.
ساخت مجسمه با پرینتر سه بعدی

چاپگر 3 بعدی ساخت مجسمه با پرینتر سه بعدی

شرکت پایه گذار این طرح از یک فرایند ته نشین شدن پودر در مسیر ساخت کالا استفاده می کند.
در این عملیات Viridis LLC به صورت فعال در کنار یک منبع تولید کننده Viriclay تقویت شده برای تولید یک ماده سفالی در پروسه چاپ سه بعدی کار می کند.
پرینتر سه بعدی ساخت ظرف

پرینتر سه بعدی ساخت ظرف و مجسه های سفالی

کارگاه و محل انجام فعالیت های مربوط به تولید مجسمه های سفالی Argillasys کارگاهی پیشرفته در بریستول دارد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی