قاطی پاتی

بازگشت احسان علیخانی و علی ضیا

 

احسان علیخانی ، علی ضیاء

مدیر شبکه سوم سیما طی نشستی برنامه های شبکه سوم سیما را اعلام کرد. علی ضیاء و احسان علیخانی نیز با برنامه های جدید در شبکه سه سیما حضور پیدا میکنند.

 

مجید زین العابدین مدیر شبکه سوم سیما در یک نشست خبری روز شنبه 5 مهر ماه برنامه های نیمه دوم سال شبکه سه را معرفی کرد که در ادامه ملاحظه میکنید.
زین العابدین در این نشست درباره تغییرات جدول پخش شبکه سه اظهار کرد: سریال زخم به کارگردانی مسعود آب پرور از هفته آینده 12 مهر همزمان با هفته ناجا در 15 قسمت روی آنتن می رود. پس از آن سریال همه چیز آنجاست به کارگردانی شهرام شاه حسینی و نویسندگی و نظارت علیرضا افخمی را در 50 قسمت از اول آذر آماده پخش خواهیم کرد. در ادامه شمعدونی در 50 قسمت از اوایل بهمن بلافاصله پس از همه چیز آنجاست روی آنتن می رود.

لیلا اوتادی در سریال زخم ، علی ضیاء ، لیلا اوتادی

سریال زخم

وی افزود: بانوی آسمانها به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی رضا جودی در نوروز پخش خواهد شد که و این دو پیش از این سریال صاحبدلان را داشتند. برای ماه رمضان نیز سریال «صبوح» به کارگردانی بروز نیک نژاد و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام را در نظر گرفته ایم. البته دو گزینه دیگر هم برای پخش داریم که از بین این سه، یکی در ماه رمضان روی آنتن می رود.
مدیر شبکه سه تاکید کرد: برای ابتدای سال آینده نیز سریال سیگنال موجود است به کارگردانی مهدی مظلومی روی آنتن خواهد رفت. از سریال هایی که به زودی کلید خواهند خورد می توان به «نگین» به تهیه کنندگی سید احمد کاشانچی اشاره کرد که مهرداد نیکنام نویسندگی آن را به عهده دارد و درباره کارگردان سریال هنوز به جمع بندی نرسیده ایم. سریال 26 قسمتی روزگاران نیز در ژانر ملودرام و درباره سبک زندگی ایرانی – اسلامی به تهیه کنندگی محمد هاشمی اصل ساخته خواهد شد که کارگردان آن هنوز انتخاب نشد ه است.

همکاری نعمت الله و مقدم دوست در یادش بخیر پاییز
زین العابدین ادامه داد: سریال یادش بخیر پاییز در 60 قسمت به تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی و نویسندگی حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست اواخر سال جاری کلید می خورد. این سریال درباره سربازی است و 20 قسمت از متن آن تحویل شبکه داده شده و کارگردانی آن نیز مقدم دوست برعهده خواهد داشت. از آنجا که این سریال فصل های زمستان، بهار و تابستان را در داستان خود دارد باید از همین زمستان ساختش را آغاز کنیم.

سام درخشانی و پژمان جمشیدی  ، لیلا اوتادی ، سریال پژمان 2

پژمان


وی تاکید کرد: سریال پژمان 2 نیز در دو بخش ساخته خواهد شد. طبق توافق با پیمان قاسم خانی و محسن چگینی ابتدا در زمستان نسخه سینمایی پژمان 2 را می سازیم و بعد نسخه سریالی آن تولید خواهد شد. سریال دیگری که در دستور ساخت داریم زشت و زشت تر به نویسندگی سید امین حسینیون است. سریال 30 قسمتی پریا به نویسندگی سعید فرهادی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه نیز در دستور کار قرار دارد و اگر مشکلی نداشته باشیم همه این سریالها در نیمه دوم سال کلید می خورند.

پخش سریال ها هفت شبی می شود
مدیر شبکه 3 با بیان اینکه پیش از این سریال های این شبکه شنبه تا چهارشنبه پخش می شد یادآور شد: از این پس بنا به خواسته معاون سیما سریالها را 7 شب در هفته پخش می کنیم تا مردم چهارشنبه تا شنبه منتظر تماشای بقیه سریال نباشند.
وی در زمینه برنامه های جریان محور جدید توضیح داد: برنامه «پشت صحنه خالی» با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی به گفتگو با نخبگان هنری و فرهنگی و سیاسی و البته بیشتر از آنها خانواده هایشان و کسانی که در موفقیت آنها نقش داشته اند می پردازد و در زمستان پخش خواهد شد. برنامه بعضیا نیز توسط سید علی ضیاء روی آنتن می رود. این برنامه شبانه هفته آینده همزمان با عید غدیر پخش خود را آغاز می کند و گفتگوی زنده با چهره های گوناگون است. یک یا دو شب در هفته پیش بینی اول ما برای پخش این برنامه است.

 احسان علیخانی و علی ضیاء ، سریال پژمان 2 ، سریال زخم

بازگشت احسان علیخانی

سرزمین کهن باید اصلاح شود
زین العابدین درباره سرنوشت سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی توضیح داد: ما در سازمان بنا را بر اصلاح و پخش این سریال داریم. در آخرین جلسه ای که بین تهیه کننده و مدیر گروه فیلم و سریال برگزار شد، درباره اصلاحات به جمع بندی رسیدیم، اما تهیه کننده نکاتی درباره مسائل مالی پروژه داشت ما هم عوامل را برای اصلاح بخش های مدنظر متعهد می دانیم. بنابراین سرزمین کهن ابتدا باید اصلاح و بعد پخش شود.

بازگشت احسان علیخانی و علی ضیا

بازگشت احسان علیخانی و علی ضیا 4.1/5 32
منبع : جام جم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی